' forever alone

Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

i can´t belive it..

Av Anonym - 25 mars 2011 20:15

att jag gjorde en till blogg.
ska skriva lite för mig själv, innan jag börjar göra reklam osvosv.
seriöst, mitt liv suger verkligen. ska skriva några punkter.

1. jag hatar min näsa, seriöst. för bred.
2. jag är dökär.
3. killen jag gillar, gillar mig också,
men ska flytta till sjuan.
4. en tjej som ska gå på samma skola som honom.
som alltid vart falsk mot mig, men låtsas som inget
gillar honom också! fatta att jag har lust att döda henne.
5. han är så sjukt söt
6. jag drömmer om honom
7. jag tänker på honom varje minut
8. kan inte sluta le i hans närhet
9. messade han förut , & så ringde han
men jag missa, så ringde jag & messa tbx men han
svarar inte! :(

10. insåg att det blev väldigt lite punkter.

det får inte hända, dom får inte bli tsm.

HAN ÄR SÅ MIN, BAXA VID FÖRSTA ÖGONKASTET'

han svarade på sms nu!
han kanske ska vara med mig & en imorrn. ♥

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 25 mars 2011 20:22

okej, hejsan. jag är en tjej, som bor någonstans i göteborg.mina föräldrar är skilda sedan jag var typ 5 år , båda har hittat en ny.min styvmamma behandlar mig som skit ibland.. hon har även en dotter,som mer är som en kompis till mig. vi träffas nån...

Presentation

Läs om mitt hemska liv, som verkar helt perfekt & underbart.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards